Thursday, April 15, 2010

Three Novels now available in new editions

My short novels - "The Death of a Beekeeper",the "Afternoon of a Tiler","The Tennisplayers" are since years available in English,German,Dutch,Italian,Spanish and Russian through Amazon.com.It is my pleasure to announce that now they are also available in the original Swedish as print-on-demand editions (with very creative covers by Mr Joen Gustafsson) See www.dejavubook.se or visit a competent bookshop like Hedengrens or Söderbokhandeln where you can order.It is my intention ,if this works out well,to place some further books with dejavu;a "Poetic" and a collection of essays on "The Philosophy of Ordinary Life"

"Fru Sorgedahls vackra vita armar" is now available in the general bookmarket as paperback.

2 comments:

  1. när jag gick gymnasiet för många år sen fick vi välja på ett par böcker att läsa. Jag valde den tunnaste av ointresseradhetsskäl. det råkade vara tennisspelarna. Jag blev helt besatt av boken. tennisspelarna är en av mina
    starkaste läsupplevelser. Jag har faktiskt letat i boklådor efter boken på senare tid.

    ReplyDelete
  2. Gick in i Sirius-Lopis:en och köpte Sigismund & En biodlares död idag.
    Gillar att du började Sigismund med en Uppsala anekdot.
    Hoppas få tid att läsa dom när terminen är slut.
    Och om jag gillar dom så kan det komma en order.
    ha en fin maj.

    ReplyDelete